My new baby

on Jan 8, 2013

yow!

Hari ni selasa 8/1/2013 sepatut nye aku happy . Tapi dah tak de jodoh so aku tak happy la . Di sebab kan ketidak happy aku , aku telah keluar petang tadi ke Yamaha music kat Sitiawan . Dekat je ngan rumah aku . Aku telah pun dengan tidak sengaja nye membeli Yamaha F310 Acoustic Guitar ! Gitar nie aku dah survey on the net , banyak feedback yang bagus dan sebab tu lah aku pilih gitar nie . Bile aku dah beli baru aku dapat rasa ape yang bagus tu . So kepada sape2 yg beginner cam aku baik korg try amik gitar nie . mmg best . So sekarang nie , aku da ade baby baru . Aku akan cube happy dengan baby baru aku nie . Welcome to my life baby (';

One good thing about music, when it hits you, you feel no pain


3 comments:

Za Noh said...

oh my god! bila beli nya ni? and how much? y i so jealous hmmm

Live to Life said...

petang td beli . 400 . haha . Sbr eh :P

Siti Nadiah said...

untung laaa dh ada baby baru. ahahhaha. main lah gitar selalu. jd pro :D

Post a Comment