Cite Baru

on Mar 8, 2012

yow!

Sebagai mane yang di cite kan dulu aku da masuk unikl . So bile masuk kat unikl nie banyak bende yang baru2 la kan . Kat unikl nie aku ade kawan baru . Agak ramai kawan baru . Tapi yang paling fav sekali Rejab ngan Zubir . Dulu ade lagi sorg weng tapi die da leave to uitm . Haha ! Bukan setakat kawan baru je . Aku sekarang dah ade aktiviti baru . Ini disebabkan oleh kawan baru aku yang name rejab tu . die la yang ajar aku untuk main game League Of Legends(LoL).Hahaha . Lari terus tujuan asal aku ke unikl nie . tapi biasa la budak it mesti la berkait rapat dengan game2 nie . haha . Well game nie dulu aku penah try main time die still beta . Tapi time tu rasa cam tak syok . Tapi bile try2 main baru2 nie ngam pulak , tambah2 lagi dah ade hero fav aku kat dalam tu .E2 gambar hero fav aku dalam LoL yg dinamekan nautilus . haha .

Malas nak bold . Suke ati aku blog aku q;

3 comments:

A.I said...

cecehh kata dah umpa new gf lak?
untunglaaa. ;p


apela org update study cane, ni update game. grr`

Live to Life said...

ish2 . baru ade taman , belom bunge2 lagi . haha !

study xde masalah . so malas la nak update .

diam2 . haha !

hamizah afifah said...

untung laaaa.... hihi

"tempat baru awek baru" haha

Post a Comment